Friday 6 August 2010

+Will Be Coming+

Salam...

Pada hari ini saya kan perkenalkan bakal-bakal e-novel yang akan saya terbitkan.. Sebenarnya masih dalam perancangan sebab SPM dah nak hampir jadi tak ade masa lagi untuk post n3..Sebelum saya mencoretkan novel-novel ini saya akan cuba menghabiskan e-novel cinta dua hati dan atas satu nama ikatan..insya-Allah..
Inilah bakal-bakal e-novel yang akan saya coretkan....

Jalan cerita dah set dalam mind tapi tak tahu bagaimana nak diluahkan...


Tajuk cerita entah apa-apa sebab idea datang secara spontan...
hu..hu...hu....


e-novel kali nie tak tahu nak bagi tajuk apa-apa..jalan cerita pun tak tahu nak buat macam mana...
harap-harap idea akan datang dengan segera....


Tajuk kali nie macam lagu kangen band pulak...
cerita nie plan pun dah ada cuma tunggu masa untuk meluahkan....

Semua cover diatas e-novel yang akan saya terbitkan tapi tak tahu lah bila sebab tak boleh nak janji..tapi diharapkan anda semua dapat menyokong hasil karya saya dan sudi memberikan pendapat atau komen...

2 comments:

  1. salam...
    nk tanya, ble nvl cinta 2 hati nk bersambung...?

    ReplyDelete
  2. salam jugak..
    insya Allah saya akan cuba sambung dengan secepat mungkin...

    ReplyDelete